بهترین آهنگ های ibrahim tatlıses ابراهیم تاتلیس

ابراهیم تاتلیس خواننده مشـهور ترکیـه ای هست که بـه امپراطور شـهرت دارد، آهنگ فیلم تاتلی بلا این خواننده درون ایران هم بسیـار پرطرفدار هست و به منظور همـین ما بهترین آهنگ های این خواننده مشـهور ترکیـه ای را برایتان قرار داده ایم. ابراهیم تاتلیسس İbrahim Tatlıses متولد ماه ژانویـه ۱۹۵۲ درون شـهر شانلی‌اورفا از خواننده های قدیمـی و مشـهور ترکیـه ای است. آهنگ فیلم تاتلی بلا او درون ترکیـه با ایبو هم شـهرت دارد. آهنگ فیلم تاتلی بلا امپراتور لقب شایسته ای به منظور او است، , وی درون شـهر شانلی‌اورفه کـه شـهری با جمعیتی متشکل از اعراب، کردها و ترک هاست متولد شد. پدر تاتلیسس عرب و مادرش کرد هستند.

او با ترانـه‌های ترکی‌اش مشـهور درون ترکیـه، آسیـای مـیانـه و کشورهای خاورمـیانـه مثل جمـهوری آذربایجان، ایران، افغانستان، عراق، سوریـه است، تاتلیسس با ترانـه‌های ترکی‌اش مشـهور شده ولی گهگاه بـه عربی و کردی نیز ترانـه‌ خوانده‌. وی علاوه بر این، یک تاجر، رستوران‌دار، سازنده شوهای موسیقی تلویزیونی و فعال درون زمـینـه گردشگری هست و کانال تلویزیونی مخصوص بـه خود بـه نام «تاتلی‌سس» دارد. وی درون پروژه‌های ساخت‌وساز درون کردستان عراق فعالیت داشته است.

زندگی شخصی و ازدواج ها

تاتلیسس به منظور اولین بار با عدالت دوراک ازدواج کرد کـه حاصل آن یک پسر بـه نام احمد تاتلی و دو بـه نام هایگولشن و گولدن هستند. ابراهیم درون سال ۱۹۷۹ باپریحان ساواش ازدواج کرد، حاصل این زندگی ۴ ساله ی با نام ملک زبیده مـی‌باشد، تاتلیسس درون سال ۱۹۸۳ با دریـا تونا ازدواج کرد کـه حاصل آن یک پسر بـه نام ابراهیم یـا ایدو مـی‌باشد. ابراهیم درون سال ۲۰۱۱ باعایشـه گل ییلدیز ازدواج کرد کـه حاصل آن الیف آدا مـی‌باشد، این دو درون سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند.

کودکی تاتلیسس درون خانواده‌ای پر جمعیت و فقیر گذشت. او از کودکی کار مـی‌کرد و در اوایل جوانی به منظور کار بـه استانبول آمد و مدتی بـه دست فروشی و فروش نخودچی مشغول بود. بعدها بـه فعالیت درون خرید و فروش آهن آلات ساختمانی مشغول شد. اما مـهم ترین اتفاق زندگی اش آشنایی با دوستی بود کـه در آدانا بـه فعالیت سینمایی مـی کرد. این دوست صدای ابراهیم را کشف کرد و در واقع درهای شـهرت را بـه رویش گشود. از آن بعد ابراهیم درون کازینوهای آدانا و آنکارا بـه روی صحنـه مـیرفت و مـی خواند. درون اواسط سال ۱۹۷۰ ابراهیم تاتلیس بـه استانبول آمد که تا کارش را ادامـه دهد و با کمک خانواده‌اش اولین آلبوم را بـه نام (کفش پاهایش) بـه صورت صفحه گرامافون بـه بازار ارائه کرد.

حالا برویم سراغ بهترین آهنگ های ابراهیم تاتلیس

leylim ley

یکی از بهترین های ابراهیم تاتلیس حتما گوش کنید و لذت ببرید. امپراطور بزرگ خوانندگی ترکیـه

دانلود

aramam

aramam یکی از آهنگ های سوزناک و ملایم و غمگین ابراهیم تاتلیس ، با هم گوش مـی کنیم و لذت مـی بریم. آرامم . . . آهنگی از آلبومـی با همـین نام محصول سال ۲۰۰۴

دانلود

şemmame

şemmame اگر دنبال آهنگ شاد و باحال ترکیـه ای هستید حتما این آهنگ را گوش کنید. آهنگ معروف کـه طرفداران موزیک ترکی حتما آن را شنیده اند. آهنگی از آلبوم Yağmurla Gelen Kadın محصول سال ۲۰۰۹

دانلود

seni sana bırakmam

seni sana bırakmam آهنگ عاشقانـه و شنیدنی از آلبوم Tek Tek کـه سال ۲۰۰۳ خوانده شد.

دانلود

kal benim için

kal benim için این هم آخرین آهنگ مجموعه ما ، گوش کنید از امپراتور ابراهیم تاتلیسس ، آهنگی از آلبوم Aramam سال ۲۰۰۴

دانلود

مطالب بیشتر:

بهترین آهنگ های Simge سیمگه

بهترین آهنگ های Ebru Gündeş ابرو گوندش

: آهنگ فیلم تاتلی بلا




[بهترین آهنگ های ibrahim tatlıses ابراهیم تاتلیس آهنگ فیلم تاتلی بلا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 21 Nov 2018 21:05:00 +0000